Gökkuşağı olmayan şirketler, işyerinde kapsayıcı eylemleri engelleme riski

Arda

Global Mod
Global Mod
Meksika'da etki de güçlüdür. Ona göre çağrı Pembe ekonomi Kredi kartı harcamalarının dörtte birini temsil eder ve bu güç aynı zamanda insanların markalarla nasıl bağlantılı olduğunu etkiler.

2021 ve 2023 yılları arasında, markaları çeşitlilikle çok az kapsayıcı olarak algılayan insan sayısı, ancak bu algı LGBT+topluluğuna özel değil,% 20'den 29'a yükseldi, çünkü heteroseksüel insanların% 53'ü gerçek bir taahhüt gösteren şirketlerin ürünlerini tüketmeyi tercih edeceğini söyledi.

Bu nedenle, bir ay boyunca neden eklemek veya jeopolitik gerilimlere tepki vermek sorgulanabilir. Çeşitlilik ve işgücü katılımı uzmanı olan Nicté Chavez, çeşitliliğin her gün orada çalışanları etkileyen kararlarda ve geri kalanının kapılarda olanlarda da oynandığı konusunda uyarıyor. Paydaşlar bir şirketin temsil ettiği şeyin bir parçasıdır.

“Bölge genelinde şirketlerle yaptığım işlerde gözlemlediğim şey, birçoğunun mahkumiyetten değil, kolaylık veya siyasi baskıdan dahil edilme anlatılarını yeniden düşünmesidir” diyor.

“Ama aynı zamanda başkalarının da yeniden eğitim, sembolikten yapısına geçerek çaba sarf edildiğini görüyorum. Çünkü çeşitlilik Haziran logosunda kaç renk olduğu ile ölçülmüyor, ancak kariyerlerinde kaç kişinin büyüyebileceği için tüm yıl olan kişi var.”

Ve yanlış değil, Global McKinsey Danışmanlığı 2015'te yönetici ekiplerinde en büyük çeşitliliğe sahip şirketlerin ortalama finansal performansın üstesinden gelme olasılığının% 15 daha yüksek olduğunu belirledi. 2022 yılına gelindiğinde, bu boşluk daha çeşitli liderliğe sahip kuruluşlar arasında% 39'a yükseldi.

Analizlerinde, sürdüren şirketler Kapsayıcı yapılar, adaptasyon, yenilik ve karlılık için daha fazla kapasite bildirdigenç yetenekleri çekmek, çeşitli profilleri korumak veya değişen ortamlara yanıt vermekte daha fazla zorluk çekmeyenler.

Buna rağmen, birçok insan hala çalışma ortamındaki kimliklerinden bahsettiğinden emin değil. Enadis 2022, insanların% 60,6'sının eşcinsel veya lezbiyen birisini işe alacağını ve% 58.3'ünün, önyargılı alanları garanti etmemesine rağmen, ilerlemenin bir göstergesi olan bir trans kişiyle yapacağını bildirdi.

OECD, eşit müfredatta insanların Eşcinsellerin bir röportaja çağrılma olasılığı 1,5 kat daha az Oryantasyonunuz iş deneyiminiz için veya LGBT+kuruluşlarındaki gönüllünüz için görülebilirse. Aynı şekilde, Çeşitlilik ve İşkütme İttifakı (ADIL), LGBT+ 'nın% 6'sını ve Liderlik pozisyonlarını işgal edenlerin% 44'ü kimliklerini açıklamamayı tercih ediyor çalışma ortamında.

Nicé, “Çalışmalarında hala açıkça konuştuğundan emin olmayan yüksek LGBT+ kontrollerinin% 44'ünün küçük bir gerçek olmadığı, ciddi bir semptom ve temsilciliği aidiyetle karıştırmaya devam ettiğimiz anlamına geliyor, yani, ama mutlaka hissetmiyoruz” diyor.

Ayrıca, Meksika'daki LGBT+ kişilerin% 41'i ayda 10.000 pesodan az kazanıyorsadece eğitim veya deneyim seviyesi ile açıklanmayan, ancak profesyonel düzeyde büyümek için adil koşulların eksikliği ile eşitsizlikleri gösterir.

Robert Walters için Latin Amerika Kıdemli Direktörü Alfredo Araneda, dahil etme programlarını sökmeye veya zayıflatmaya karar veren kuruluşların, değerli yeteneklerin kaybı olan üç kısa vadeli riskle karşılaşacağını, işbirlikçilerinin, tüketicilerin ve yatırımcıların ve karar vermelerindeki sınırlamanın, azaltma ile sınırlandırılmasının, azaltılmasının, yansıttığı düşünüldüğünü düşündüğünü ve homojen ekiplerin yenilik yapmadıklarını düşünerek, yenilik yapmadığını düşünürken, yenilikler yapmadığını düşünürsün. Piyasaya Çeviklik Değişiklikleri.

Şirketler ne yapabilir?


İşe alım, kalkınma ve liderlik süreçlerinde çeşitlilik göstergeleri oluşturun.

Az temsil edilmeyen grupların diyalog, katılımı ve temsili için güvenli alanlar üretin.

DEI programlarını sürdürülebilirlik, kurumsal itibar ve finansal performans stratejisi ile bağlayın.

Girişimlerin gerçek etkisini ölçün ve ilerlemelerle şeffaflık ile iletişim kurun.

Araneda, “Çeşitlilik ve içerme mevsimsel kampanyalar olarak ele alınamaz. Örgüt kültürünü güçlendiren, karar vermeyi geliştiren ve bizi geleceği inşa edecek yeteneklere yaklaştıran uzun vadeli bir yatırımdır. Bu nedenle, bu değerlere olan bağlılık stratejik bir karardır” diyor Araneda.