Amerikan danışmanlığı Gallup verileri, uzaktan çalışabilen işçilerin% 53'ünün bir dereceye kadar melez olduğunu ortaya koymaktadır. Ancak, bu planın gerçekten etkili olması için, kuruluşlar her bir insanın nerede olduğuna bakılmaksızın ekip çalışmasını optimize eden stratejiler oluşturmalıdır. Bunu başarmak için en iyi uygulamalar arasında, Gallup aşağıdakileri buldu:
Hibrit bir çalışma planı tasarlayın
Danışman bunu belirledi Hibrit işçilerin yarısının bir planı yok Takım çalışmalarınızı koordine etmek için. Bu, kimin forvet olduğunu ve kimin savunma olduğunu bilmeden bir futbol oyunu oynamaya eşdeğerdir. En üretken ekipman, birlikte çalışmayı, beklentileri nasıl uyumlu hale getireceğini ve bireysel esnekliği kolektif ihtiyaçları bağlamamasını sağlayan iç tüzükler oluşturur.
Yapılandırılmış bir planla, çalışanların hibrit politikayı işbirliği için olumlu bir faktör olarak algılama olasılığı 2,2 kat daha fazladır, çalışmalarına% 66 daha fazla bağlılık ve % 29 daha az tükenme olasılığı. Ve herkes ne yapacağını ve ne zaman yapacağını biliyor.
Etkili iletişim rutinleri oluşturun
İletişim, bir takımı bir arada tutan tutkal gibidir ve hibrid çalışmada her zamankinden daha fazla ihtiyaç vardır. Gallup'a göre, karışık planlardaki işçilerin% 67'si Periyodik Kontrol Toplantıları Çabaları koordine etmenin en iyi yoludur.
% 62 kurmak Zaman mevcudiyeti ile ilgili yönergeler ve mevcut olmayan sürelerin% 50'si iletişimi. Ayrıca ofisin katılması ve ne için olduğu sıklığını tanımlayın.
Adecco Meksika İnsan Kaynakları Direktörü Salvador de Antuñano, durumlarında iç politikayı “amaçlı ofis” oluşturduklarını, yani her çalışanın yol haritalarını, lideri ile birlikte, ofise ne zaman gideceğini belirlemek ve yüzü -FACE'yi hak eden hangi görevi yürütmek için kurduklarını söylüyor.
Daha az yaygın olmasına rağmen, ofiste çalışırken hangi faaliyetlere öncelik verilmesi gerektiğini belirlemek,% 29'unun bağlılığı artırmak ve verimsiz günlerden kaçınmak için yaptığı en etkili stratejilerden biridir.
Periyodik değerlendirmeler
Hibrit çalışma statik bir sistem değildir. Gerçekten çalışmak için, ekipman performanslarını periyodik olarak değerlendirmeli ve gerektiğinde ayarlamalar yapmalıdır. Gallup, takım çalışmalarının nasıl geliştirileceği konusunda sık tartışmalara sahip takımların% 84 daha fazla işbirliği ve% 50 daha fazla taahhüt gösterdiğini buldu.
Aksine, iş dinamiklerini nadiren tartışan ekipler reaktif olarak çalışır, yürüyüşte problemleri doğaçlama ve çözer. Çözüm, neyin işe yaradığını ve neyin geliştirilmesi gerektiğini analiz ettiği yapıcı geri bildirim alanları uygulamaktır. Antuñano, bu alanların çalışanı eleştirmek veya işaret etmek değil, dinlemek, inşa etmek ve geliştirmek olduğunu vurgular. “İyi bir lider bir kolaylaştırıcıdır” diyor.
Çalışanları ve liderleri tren
Giderek daha fazla şirket hibrit işleri benimsemesine rağmen, Çalışanların sadece% 21'i eğitim aldı Bu modelde nasıl gerçekten üretken olunacağı hakkında. Ve C seviyesinin yöneticileri veya çalışanları çok daha iyi değil, sadece% 28'i hibrid ortamlarda ekipmanları kurşun için eğitildi.
Etkili ekipler, kural ve stratejiler çizmenin yanı sıra, organizasyon, iletişim ve işbirliği becerilerine yatırım yapar. Eğitimli bir lider, ekibinde dört kat daha fazla bağlılık ve iyi davranabilirGallup'a göre.
Hibrit bir çalışma planı tasarlayın
Danışman bunu belirledi Hibrit işçilerin yarısının bir planı yok Takım çalışmalarınızı koordine etmek için. Bu, kimin forvet olduğunu ve kimin savunma olduğunu bilmeden bir futbol oyunu oynamaya eşdeğerdir. En üretken ekipman, birlikte çalışmayı, beklentileri nasıl uyumlu hale getireceğini ve bireysel esnekliği kolektif ihtiyaçları bağlamamasını sağlayan iç tüzükler oluşturur.
Yapılandırılmış bir planla, çalışanların hibrit politikayı işbirliği için olumlu bir faktör olarak algılama olasılığı 2,2 kat daha fazladır, çalışmalarına% 66 daha fazla bağlılık ve % 29 daha az tükenme olasılığı. Ve herkes ne yapacağını ve ne zaman yapacağını biliyor.
Etkili iletişim rutinleri oluşturun
İletişim, bir takımı bir arada tutan tutkal gibidir ve hibrid çalışmada her zamankinden daha fazla ihtiyaç vardır. Gallup'a göre, karışık planlardaki işçilerin% 67'si Periyodik Kontrol Toplantıları Çabaları koordine etmenin en iyi yoludur.
% 62 kurmak Zaman mevcudiyeti ile ilgili yönergeler ve mevcut olmayan sürelerin% 50'si iletişimi. Ayrıca ofisin katılması ve ne için olduğu sıklığını tanımlayın.
Adecco Meksika İnsan Kaynakları Direktörü Salvador de Antuñano, durumlarında iç politikayı “amaçlı ofis” oluşturduklarını, yani her çalışanın yol haritalarını, lideri ile birlikte, ofise ne zaman gideceğini belirlemek ve yüzü -FACE'yi hak eden hangi görevi yürütmek için kurduklarını söylüyor.
Daha az yaygın olmasına rağmen, ofiste çalışırken hangi faaliyetlere öncelik verilmesi gerektiğini belirlemek,% 29'unun bağlılığı artırmak ve verimsiz günlerden kaçınmak için yaptığı en etkili stratejilerden biridir.
Periyodik değerlendirmeler
Hibrit çalışma statik bir sistem değildir. Gerçekten çalışmak için, ekipman performanslarını periyodik olarak değerlendirmeli ve gerektiğinde ayarlamalar yapmalıdır. Gallup, takım çalışmalarının nasıl geliştirileceği konusunda sık tartışmalara sahip takımların% 84 daha fazla işbirliği ve% 50 daha fazla taahhüt gösterdiğini buldu.
Aksine, iş dinamiklerini nadiren tartışan ekipler reaktif olarak çalışır, yürüyüşte problemleri doğaçlama ve çözer. Çözüm, neyin işe yaradığını ve neyin geliştirilmesi gerektiğini analiz ettiği yapıcı geri bildirim alanları uygulamaktır. Antuñano, bu alanların çalışanı eleştirmek veya işaret etmek değil, dinlemek, inşa etmek ve geliştirmek olduğunu vurgular. “İyi bir lider bir kolaylaştırıcıdır” diyor.
Çalışanları ve liderleri tren
Giderek daha fazla şirket hibrit işleri benimsemesine rağmen, Çalışanların sadece% 21'i eğitim aldı Bu modelde nasıl gerçekten üretken olunacağı hakkında. Ve C seviyesinin yöneticileri veya çalışanları çok daha iyi değil, sadece% 28'i hibrid ortamlarda ekipmanları kurşun için eğitildi.
Etkili ekipler, kural ve stratejiler çizmenin yanı sıra, organizasyon, iletişim ve işbirliği becerilerine yatırım yapar. Eğitimli bir lider, ekibinde dört kat daha fazla bağlılık ve iyi davranabilirGallup'a göre.