Nancy aslen Durango'nun başkentinden, San Luis Potosí'den yaklaşık 476 kilometre uzakta ve altı saat arabayla. San Luis Potosí Teknoloji Üniversitesi'nde (UTSLP) Mekatronik okuma gezisini üstlendi ve bir yıl sonra BMW ikili eğitim çağrısına başvurdu. Farklı filtreler ve görüşmelerden sonra seçildi.
Nancy, “Bu yeni hayata alışmak (…), daha bağımsız bir hayata uyum sağlamak, şirkette olduğu gibi üniversitemle ilgili her şeyi organize etmek bir zorluktu.” Ailesinin kararını desteklediğini ve süreç sırasında yardım ettiğinden bahsediyor.
Nancy, akademik hazırlığı doğrudan sektördeki uygulamalarla birleştiren bir eğitim seçeneği olan Dual Program için 25 meslektaşıyla birlikte BMW'ye geldi.
Alman modeline dayanan bir plan
San Luis Potosí'deki BMW tesisinin insan kaynakları direktörü Daniel Boehringer'e göre, planı Alman modeline dayanıyor ve 2015'ten beri uygulanıyor. O zamandan beri sekiz nesilde 649 öğrenci eğittiler, dokuzuncu devam ediyor ve planlama ve planlama. onuncu. Bunlardan yaklaşık 500 mezun şirket tarafından işe alındı.
Diyerek şöyle devam etti: “Şu anda Bizi bu programla destekleyen beş kurumumuz var, San Luis Teknolojik Üniversitesi, Conalep, CBTA ve CBTIS'in iki kurumu.” Otomobil üreticisi yöneticisi, önce çağrıları yapan okullarla bir anlaşma yapmaları gerektiğini ve ilgili profilleri seçmek için seçim sürecinden sorumlu olduklarını açıklar.
Halk Eğitimi Bakanlığı (SEP) esas olarak modeli çift orta eğitim sistemi aracılığıyla, karma eğitim ile teknolojik, profesyonel ve profesyonel teknik bekar bakalorya okullarıyla teşvik eder.
Conalep, CETIS, Cebetis, CETAC ve CETI gibi farklı kurumlar diğerlerinin yanı sıra katılıyor. Nancy örneğinde olduğu gibi bu eğitim modeliyle derece ve mühendislik olan üniversiteler de vardır.
Süreç sırasında hem akademik kurumlar hem de şirketler birbirlerini tamamlarlar. Müfredat programın ihtiyaçlarına uyarlanmıştır ve şirketler de içerik önermektedir. Bu, eğitimin güncellenmesine ve endüstrinin gereksinimlerine uygun kalmasına neden olur.
Daniel Boehringer, tesiste üç kariyere sahip olduğundan bahsediyor: Mekatronik, endüstriyel mekanik ve otomotiv mekaniği, 400 uygulama arasında seçilen 75 ila 90 öğrenci üretim eğitimi.
Meksika'da ikili model daha fazla bilgi alanı kaplar. Yükseköğretim undersekretaryası bir harita kurumları ve kariyerleri eyaletlere göre bütünleştiren. Liste uzundur, veri bilimleri ve yapay zeka veya dijital grafik tasarım, hemşirelik veya klinik laboratuvar gibi tıbbi bilimler; veya muhasebe veya örgütsel kalkınma olarak idari.
Nancy, “Bu yeni hayata alışmak (…), daha bağımsız bir hayata uyum sağlamak, şirkette olduğu gibi üniversitemle ilgili her şeyi organize etmek bir zorluktu.” Ailesinin kararını desteklediğini ve süreç sırasında yardım ettiğinden bahsediyor.
Nancy, akademik hazırlığı doğrudan sektördeki uygulamalarla birleştiren bir eğitim seçeneği olan Dual Program için 25 meslektaşıyla birlikte BMW'ye geldi.
Alman modeline dayanan bir plan
San Luis Potosí'deki BMW tesisinin insan kaynakları direktörü Daniel Boehringer'e göre, planı Alman modeline dayanıyor ve 2015'ten beri uygulanıyor. O zamandan beri sekiz nesilde 649 öğrenci eğittiler, dokuzuncu devam ediyor ve planlama ve planlama. onuncu. Bunlardan yaklaşık 500 mezun şirket tarafından işe alındı.
Diyerek şöyle devam etti: “Şu anda Bizi bu programla destekleyen beş kurumumuz var, San Luis Teknolojik Üniversitesi, Conalep, CBTA ve CBTIS'in iki kurumu.” Otomobil üreticisi yöneticisi, önce çağrıları yapan okullarla bir anlaşma yapmaları gerektiğini ve ilgili profilleri seçmek için seçim sürecinden sorumlu olduklarını açıklar.
Halk Eğitimi Bakanlığı (SEP) esas olarak modeli çift orta eğitim sistemi aracılığıyla, karma eğitim ile teknolojik, profesyonel ve profesyonel teknik bekar bakalorya okullarıyla teşvik eder.
Conalep, CETIS, Cebetis, CETAC ve CETI gibi farklı kurumlar diğerlerinin yanı sıra katılıyor. Nancy örneğinde olduğu gibi bu eğitim modeliyle derece ve mühendislik olan üniversiteler de vardır.
Süreç sırasında hem akademik kurumlar hem de şirketler birbirlerini tamamlarlar. Müfredat programın ihtiyaçlarına uyarlanmıştır ve şirketler de içerik önermektedir. Bu, eğitimin güncellenmesine ve endüstrinin gereksinimlerine uygun kalmasına neden olur.
Daniel Boehringer, tesiste üç kariyere sahip olduğundan bahsediyor: Mekatronik, endüstriyel mekanik ve otomotiv mekaniği, 400 uygulama arasında seçilen 75 ila 90 öğrenci üretim eğitimi.
Meksika'da ikili model daha fazla bilgi alanı kaplar. Yükseköğretim undersekretaryası bir harita kurumları ve kariyerleri eyaletlere göre bütünleştiren. Liste uzundur, veri bilimleri ve yapay zeka veya dijital grafik tasarım, hemşirelik veya klinik laboratuvar gibi tıbbi bilimler; veya muhasebe veya örgütsel kalkınma olarak idari.