Mikro azalma üniversite derecelerini değiştirebilir mi?
Vega, “profesyonel” kavramının zamanla değiştiğini açıkladı. Daha önce, bilgi üniversitelerde dört veya beş yıllık programlarda yapılandırılmıştır, ancak bugün öğrenme daha erişilebilir modüllerde parçalanmıştır. “Başlık ilk işi almak için bir mekanizmadır, ancak bundan sonra deneyim gerçekten önemli olan şeydir” dedi.
Vega'ya göre, birçok işveren artık üniversite unvanlarına daha önce değer vermiyor, ancak gösterilebilir beceriler ve gerçek deneyim arıyor. Mikrokredial olarak öğrencilerin belirli bilgi edinmelerine ve bunları derhal işgücü piyasasında uygulamalarına izin verir. “Platzi kurslarını modüler bir şekilde yapılandırıyor, böylece öğrenciler tam üniversite eğitimine ihtiyaç duymadan uzmanlaşabilirler.”
Bir Coursera raporu, Latin Amerika'daki yüksek öğrenim liderlerinin% 90'ının mikrokredial olarak mezunları işgücü piyasasına hazırladığını kabul ettiğini vurgulamaktadır. Buna ek olarak, bölgedeki üniversitelerin% 71'i, mezunlarının istihdam edilebilirliğini artırmak için önümüzdeki beş yıl içinde bunları entegre etmeyi planlamaktadır.
Küresel düzeyde, 2023'teki bir Testgorilla anketi, işverenlerin% 78,4'ünün pozisyon için belirli yeterliliklerin etkili testlerini düşündüğünü,% 69,9'u geleneksel müfredata değer verdiğini ortaya koymuştur. Bu, geleneksel akademik kimlik bilgileri üzerinde pratik becerilerin değerlendirilmesi için artan bir tercih olduğunu göstermektedir.
Latin Amerika'da Öğrenmenin Engelleri
Dijital eğitimin büyümesine rağmen, Latin Amerika'daki öğrenciler bu eğitim modeline erişimi sınırlayan birçok engelle karşı karşıyadır. Ana sorunlardan biri, öğrenme için uygun cihazların olmamasıdır.
Vega, “profesyonel” kavramının zamanla değiştiğini açıkladı. Daha önce, bilgi üniversitelerde dört veya beş yıllık programlarda yapılandırılmıştır, ancak bugün öğrenme daha erişilebilir modüllerde parçalanmıştır. “Başlık ilk işi almak için bir mekanizmadır, ancak bundan sonra deneyim gerçekten önemli olan şeydir” dedi.
Vega'ya göre, birçok işveren artık üniversite unvanlarına daha önce değer vermiyor, ancak gösterilebilir beceriler ve gerçek deneyim arıyor. Mikrokredial olarak öğrencilerin belirli bilgi edinmelerine ve bunları derhal işgücü piyasasında uygulamalarına izin verir. “Platzi kurslarını modüler bir şekilde yapılandırıyor, böylece öğrenciler tam üniversite eğitimine ihtiyaç duymadan uzmanlaşabilirler.”
Bir Coursera raporu, Latin Amerika'daki yüksek öğrenim liderlerinin% 90'ının mikrokredial olarak mezunları işgücü piyasasına hazırladığını kabul ettiğini vurgulamaktadır. Buna ek olarak, bölgedeki üniversitelerin% 71'i, mezunlarının istihdam edilebilirliğini artırmak için önümüzdeki beş yıl içinde bunları entegre etmeyi planlamaktadır.
Küresel düzeyde, 2023'teki bir Testgorilla anketi, işverenlerin% 78,4'ünün pozisyon için belirli yeterliliklerin etkili testlerini düşündüğünü,% 69,9'u geleneksel müfredata değer verdiğini ortaya koymuştur. Bu, geleneksel akademik kimlik bilgileri üzerinde pratik becerilerin değerlendirilmesi için artan bir tercih olduğunu göstermektedir.
Latin Amerika'da Öğrenmenin Engelleri
Dijital eğitimin büyümesine rağmen, Latin Amerika'daki öğrenciler bu eğitim modeline erişimi sınırlayan birçok engelle karşı karşıyadır. Ana sorunlardan biri, öğrenme için uygun cihazların olmamasıdır.