Siyasi baskı ve 'yeni kurumsal öncelikler' her iki taraftaki sınır politikalarını yeniden tanımlıyor

Arda

Global Mod
Global Mod
McDonald's, Ford, Meta ve Amazon, kararın üretkenlik ve yeni iş öncelikleri ile uyumlu bir yaklaşımdan kaynaklandığı iddiası altında, çeşitlilik programları için kaynakları azaltan ilk kişiler arasındaydı.

Costco, JP Morgan Chase ve Apple gibi diğerleri, etkinliklerini sorgulayan siyasi sektörlerin baskısına rağmen, politikalarını korumayı seçtiler. Apple'ın konumu özellikle bir gerginlik noktası haline geldi.

Geçen Salı günü, şirketin yatırımcıları, şirketin çeşitliliği, eşitlik ve dahil etme programlarını ortadan kaldırmaya çalışan dış hissedarlar tarafından sunulan bir teklife karşı oy kullandı. İcra direktörü Tim Cook, ayarlamalar yapabileceklerini açıkça belirtti, ancak Apple bu girişimleri ortadan kaldırmayacaktı.

Tartışmada uzun sürmedi. Ertesi gün Trump, sosyal ağı aracılığıyla Apple'a karşı doğrudan bir dart başlattı. “Apple sadece ayarlar yapmakla kalmayıp Dei'nin kurallarından kurtulmalı. Dei, ülkemiz için çok kötü olan bir aldatmacaydı. Dei bitti!

Bu arada Meksika'da


İdeolojik pozisyonların ötesinde, politikaları Meksika'daki bazı şirketlerin gündeminde beklemede bir konu olmaya devam etmektedir. Pagroup'un 2024 ücret çalışması, Meksika'daki on kuruluştan üçünün çeşitlilik, eşitlik ve içerme politikaları uygulamadığını ve% 16'sının bu stratejileri geliştirme sürecinde neredeyse hiç olmadığını ortaya koymaktadır. Yani, işgücü piyasasının neredeyse yarısı kapsayıcı alanların inşasında hala ilerlemiyor.

Öte yandan, eşit fırsatların algılanması eşit değildir. İşe alım firması, erkeklerin% 51'inin şirketlerinin kabul eden kadınların% 38'ine kıyasla net özkaynak politikalarına sahip olduğuna inandığını buldu.

Bu girişimleri benimseyen şirketlerde, en yaygın eylemler arasında eşit fırsatlara sahip politikalar, çeşitliliği teşvik etmek için iç olaylar ve kuruluşlar içinde eşitliği teşvik etmek için aktif olarak çalışan komitelerin oluşturulması yer almaktadır.

Çalışmaya göre Çeşitlilik ve İçerme Devrimi De Deloitte, çeşitlilik ve dahil etme politikalarına sahip şirketler üretkenliği%40'a kadar artırabilir, çünkü dahil etme çalışanları için daha büyük bir bağlılık destekliyor.

Unilever bu sonuçları destekler. “Psikolojik güvenliğe sahip çeşitli ekiplerin% 25 daha fazla inovasyon yarattığını ve pozitif bir organizasyon kültürüne sahip şirketlerin% 30 daha az rotasyon ve% 25 artı üretkenliğe sahip olduğunu biliyoruz. Bu sadece bir değer meselesi değil, bir iş meselesi ”diyor Unilever Meksika'daki insan kaynakları direktörü Guillermo Di Bella ve Latin Amerika'daki Foods.

Di Bella'nın bu gündeme geri adım atma planı yok. Sosyal etkinin ötesinde, çeşitliliğin inovasyon, yetenek ve iş büyümesi taahhüdünün bir faktörü olduğunu biliyor. Liderliği altında, şirket içinde çeşitlilik ve dahil olma algısı, 2024'te% 90 ile yüksek oranları korudu karşı 2023'te% 89.

İşgücü piyasası değişiyor. İstişarede bulunan uzmanlar, yeni nesillerin değerlerini yansıtan çalışma alanları aradığını kabul ederken, tüketiciler iş uygulamalarına ve çeşitli kültürlere sahip markalara giderek daha dikkatlidir. Dei, birçoğu için kalmaya devam eden küresel bir eğilimdir.