Trump aksini düşünmesine rağmen, çeşitlilik ve içerme şirketler için kârlıdır

Arda

Global Mod
Global Mod
Çalışmanızda Çeşitlilik ve İçerme DevrimiDeloitte, dahil edilmenin, sağlam çeşitlilik ve dahil etme politikalarına sahip kuruluşlarda% 40'a yakın verimlilik artışlarına dönüşebilen çalışan taahhüdünü geliştirdiği sonucuna varıyor.

McKinsey & Company, raporunda Çeşitlilik Kazançları: İçerme Nasıl Önemlidiryönetici ekiplerinde daha fazla cinsiyet çeşitliliği olan şirketlerin sektörlerinin ortalamasının üzerinde finansal faydalar elde etme olasılıklarının% 25 daha yüksek olduğunu ortaya koymaktadır.

Dahil etme sadece görüntü değil, strateji


Kurumsal değerlerin ötesinde, dahil etme politikalarına sahip olmak stratejik bir karardır. Bir çeşitlilik danışmanı olan Nícte Chavez, belirli grupların dahil edilmemesinin şirketler için yüksek bir maliyeti olduğu konusunda uyarıyor. “Kapsayıcı politikalarınız yoksa, LGBT+topluluğuyla özdeşleşen genç yeteneklerin% 20'sine kadar kaybedersiniz. Bu işe alım süreçlerini daha pahalı hale getirir.” Buna ek olarak, bu şirketler yerel düzenlemelere uymazlarsa daha fazla rotasyon oranları ve işçi davası riskiyle karşı karşıyadır.

Ama bu sadece iç yeteneklerle ilgili değil. Tüketicilerin algısı da tehlikede. Chavez, marjinal toplulukların onları desteklemeyen marka ürünlerini tüketmeyi bırakma eğiliminde olduğunu paylaşıyor. “Reddetme mesajlarını teşvik eden bir şirket müşterileri kaybetmeye başlar. Öte yandan, kapsayıcı politikaları sürdürenler büyümeye devam eden bir nişten yararlanabilir.”

Küresel varlığı olan şirketler için bu yaklaşım temeldir. Amerika Birleşik Devletleri'ndeki gerilimlere rağmen, Apple, JP Morgan ve Costco gibi markalar, dahil etme değerlerinin bir öncelik olarak kaldığı pazarlardaki itibarlarını ele almaya çalışıyorlar. Meksika gibi ülkelerde mevzuat, kesişimsel ayrımcılığın eşitliğini ve önlenmesini teşvik eden reformlarla ilerlemektedir.

İstişare edilen uzmanlar, siyasi baskıların geçici olabileceğine dikkat çekiyor, ancak dahil edilmenin terk edilmesinin etkileri dayanıklı olabilir. Robledo, “Trump sınırlı bir süre iktidarda olacak, ancak itibar yıllar içinde inşa edilen bir şey” diyor. Bu baskılara girmeye karar veren şirketler, çalışanlarının ve müşterilerinin güvenini geri kazanmayı zor bulabilirler.

Bu nedenle Chavez, bazı şirketler halkın görünürlüğünü azaltmasına rağmen, dahili olarak dahil edilmeye bahse girmeye devam edeceklerine inanıyor. “Bu sadece bir görüntü sorunu değil. İçerme, yetenek yoluyla daha iyi sonuçlar elde etmek için bir araç” diyor.

Buna rağmen, hem Robledo hem de Ariza, kendilerini politika ve çabalardan uzaklaştırmaya karar veren şirketlerin, çeşitliliğin artık bir seçenek olmadığı, ancak uzun vadeli kârlılık için bir sütun olduğu bir ortamda gezinmek zorunda kalacağına ikna olmuşlardır. Buna karşılık, kârlılığa ek olarak sağlam kalanlar, siyasi baskı azaldığında kurumsal itibarlarının büyüdüğünü görebilirler.