Flexalia, stilistler, kozmetologlar, masözler, pedicuristler, yoga öğretmenleri ve kendi tesislerinin maliyetini üstlenmeden bağımsızlık arayan diğer profesyoneller için 15 çalışma istasyonunu etkinleştirdi, çünkü onlar için sunulan paketler saatte 99 ila 159 Meksika peso arasında değişiyor, Aylık gelire ve ışık, su ve internet gibi hizmetlerin ödenmesine. Ek olarak, bir çocuk alanı var.
Şimdiye kadar, model Flexalia'da uzun vadeli taahhütlere yaklaşmadan çalışmalarını profesyonelleştirmek için bir alternatif bulanlar tarafından iyi karşılandı. Tesisleri kullanan bir makyaj sanatçısı, “Bir yeri ele almanın idari endişeleri olmadan büyümeye odaklanabileceğiniz bir yer” diyor.
“Benim yerim olduğunda, günde iki veya üç müşteri ile ışık, su ve internet kirası ve ödenmesi için mükemmel bir şekilde gittim, sorun bir müşterinin durmadığı günlerdi; Kâr ve yatırımda ölü günlerdi. İşte farklı, sadece çalışacağınız zamanı kiralıyorsunuz ”dedi.
Operasyon Direktörü, Flexalia'nın pandemi nedeniyle işlerini kapatmak zorunda kalan kiracılara ikinci bir fırsat sağlamak amacıyla doğduğuna dikkat çekiyor. Birçoğu, kendi alanlarında yılların tecrübesi olan, ticaretlerini terk etmek veya daha esnek bir modele aktarmak için zor kararla karşılaştı.
Diğer Girişimler
Bağımsız çalışma alanlarının yükselişi, işgücü ekonomisindeki daha geniş bir dönüşüme yanıt verir. Meksika Girişimciler Birliği'ne (ASEM) göre, büyük ölçüde likidite sorunları nedeniyle yeni işletmelerin% 76'sı ilk üç yılında kapanıyor. Buna ek olarak, erişilebilir altyapı eksikliği, sınırlı kaynaklarla üstlenmek isteyenlerin fırsatlarını sınırlar.
Bu gerçekliğe paralel olarak, son yıllarda, bağımsız profesyoneller için alternatifler, fiziksel bir yerin ötesine geçerek çeşitlendi. Nenis, popüler olarak bilindikleri gibi, pandeminin getirdiği ekonomik kriz ve işsizliğe bir cevap olarak ortaya çıktı.
Resmi istihdam eksikliği ve gelir elde etme ihtiyacı göz önüne alındığında, binlerce kadın Facebook ve Instagram gibi platformlar aracılığıyla kıyafet, aksesuar, kozmetik ve diğer ürünleri satmayı seçti ve metro istasyonlarında veya halka açık yerlerde teslimat noktaları kabul etti.
Bu iş modeli, birçok ailenin kendilerini ekonomik olarak sürdürmesine yardımcı oldu ve hatta Meksika'daki kadın girişimciliğinin gücünü görünür hale getirdi. Zamanla, bazı girişimci kadınlar çevrimiçi mağazalar kurarak veya satışlarını dijital ödeme yöntemleri ve ev sevkiyatları ile resmileştirerek işlerini geliştirdiler.
Başka bir örnek, Amazon'un bu yıl elektronik ticarette küçük ve orta ölçekli işletmeleri eğitmek için ASEM ile birlikte başlattığı 'Satış Cuma' ücretsiz programıdır, böylece girişimciler ve ürünler üreten veya yeniden satan mikro şirketlerin pazarlama ve satış alanlarının üyeleri El yapımıdan endüstriyel seviyeye kadar bunlar internette pazarlanmaktadır.
Bir açıklamada, Amazon Mexico Marketplace'in direktörü Renata Arvizu, bugün platformun ülkede 27.000 satıcıya sahip olduğunu ve bir önceki yıla göre% 50 artış olduğunu ve çevrimiçi mağazada 5 milyon ürün sunduğunu söyledi.
Cortez için bağımsız çalışma büyüyen bir gerçekliktir. “Daha resmi satış seçeneklerine sahip olmak, yollarını geleneksel bordro dışında oluşturmaya karar verenler için bir zorunluluktur.”
Şimdiye kadar, model Flexalia'da uzun vadeli taahhütlere yaklaşmadan çalışmalarını profesyonelleştirmek için bir alternatif bulanlar tarafından iyi karşılandı. Tesisleri kullanan bir makyaj sanatçısı, “Bir yeri ele almanın idari endişeleri olmadan büyümeye odaklanabileceğiniz bir yer” diyor.
“Benim yerim olduğunda, günde iki veya üç müşteri ile ışık, su ve internet kirası ve ödenmesi için mükemmel bir şekilde gittim, sorun bir müşterinin durmadığı günlerdi; Kâr ve yatırımda ölü günlerdi. İşte farklı, sadece çalışacağınız zamanı kiralıyorsunuz ”dedi.
Operasyon Direktörü, Flexalia'nın pandemi nedeniyle işlerini kapatmak zorunda kalan kiracılara ikinci bir fırsat sağlamak amacıyla doğduğuna dikkat çekiyor. Birçoğu, kendi alanlarında yılların tecrübesi olan, ticaretlerini terk etmek veya daha esnek bir modele aktarmak için zor kararla karşılaştı.
Diğer Girişimler
Bağımsız çalışma alanlarının yükselişi, işgücü ekonomisindeki daha geniş bir dönüşüme yanıt verir. Meksika Girişimciler Birliği'ne (ASEM) göre, büyük ölçüde likidite sorunları nedeniyle yeni işletmelerin% 76'sı ilk üç yılında kapanıyor. Buna ek olarak, erişilebilir altyapı eksikliği, sınırlı kaynaklarla üstlenmek isteyenlerin fırsatlarını sınırlar.
Bu gerçekliğe paralel olarak, son yıllarda, bağımsız profesyoneller için alternatifler, fiziksel bir yerin ötesine geçerek çeşitlendi. Nenis, popüler olarak bilindikleri gibi, pandeminin getirdiği ekonomik kriz ve işsizliğe bir cevap olarak ortaya çıktı.
Resmi istihdam eksikliği ve gelir elde etme ihtiyacı göz önüne alındığında, binlerce kadın Facebook ve Instagram gibi platformlar aracılığıyla kıyafet, aksesuar, kozmetik ve diğer ürünleri satmayı seçti ve metro istasyonlarında veya halka açık yerlerde teslimat noktaları kabul etti.
Bu iş modeli, birçok ailenin kendilerini ekonomik olarak sürdürmesine yardımcı oldu ve hatta Meksika'daki kadın girişimciliğinin gücünü görünür hale getirdi. Zamanla, bazı girişimci kadınlar çevrimiçi mağazalar kurarak veya satışlarını dijital ödeme yöntemleri ve ev sevkiyatları ile resmileştirerek işlerini geliştirdiler.
Başka bir örnek, Amazon'un bu yıl elektronik ticarette küçük ve orta ölçekli işletmeleri eğitmek için ASEM ile birlikte başlattığı 'Satış Cuma' ücretsiz programıdır, böylece girişimciler ve ürünler üreten veya yeniden satan mikro şirketlerin pazarlama ve satış alanlarının üyeleri El yapımıdan endüstriyel seviyeye kadar bunlar internette pazarlanmaktadır.
Bir açıklamada, Amazon Mexico Marketplace'in direktörü Renata Arvizu, bugün platformun ülkede 27.000 satıcıya sahip olduğunu ve bir önceki yıla göre% 50 artış olduğunu ve çevrimiçi mağazada 5 milyon ürün sunduğunu söyledi.
Cortez için bağımsız çalışma büyüyen bir gerçekliktir. “Daha resmi satış seçeneklerine sahip olmak, yollarını geleneksel bordro dışında oluşturmaya karar verenler için bir zorunluluktur.”